6.03.2010

Sekitar Program Juara Rakyat



(Semasa pelepasan Larian 1Malaysia)

Pelbagai program telah berlangsung semasa Juara Rakyat BN Lembah Pantai tempoh hari.Acara kemuncaknya adalah Larian 1Malaysia.Ia bermula dari Medan Selera Sri Pantai Kg Limau dengan mengelilingi jalan sekitar Pantai Dalam,Pantai Bharu dan Kg Kerinchi.Pelepasan telah disempurnakan oleh Sdr M. Sazali Kamilan, Setiausaha Politik Menteri Wilayah Persekutuan merangkap Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Lembah Pantai.Turut diadakan acara mewarna bagi kanak-kanak tadika serta pertandingan sukaneka buat warga setempat.


(Antara yang hadir semasa penyampaian hadiah pada pemenang-pemenang)



Diantara mereka yang telah bertungkus lumus menjayakan proram Juara Rakyat

2 comments:

hendi Zikri didi said...

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Kota: _______________ Malacca
pekerjaan: _ Pemilik bisnis
Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya mengajukan permohonan untuk Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

Aplikasi / Pusat Kontak
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

pelaburan najwa mohammed said...

Pekerjaan: Real Estat / keramahan
posisi: Direktur Utama
Nama: Najwa Mohammed
Kota: Miri
Pinjaman yang saya dapatkan: Rm 1,5 juta
suku bunga: 1%
 Email saya: najwamohammed369@gmail.com


Halo, saya berterima kasih kepada Allah SWT atas kebaikan dan berkah yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM awal tahun 2020 ini, saya ingin media ini membiarkan sesama muslim di Malaysia, Tahun lalu saya telah mengajukan pinjaman berkali-kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya melalui berita bisnis menonton saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM dalam wawancara menjelaskan paket mereka dan bagaimana mereka terbang untuk memberikan pinjaman dan dana amal kepada orang-orang yang ingin memulai bisnis tahun ini. Jadi, saya mendengarkan dan saya menghubungi mereka dengan deatail kontak mereka di televisi, saya melamar Rm 1,5 juta, pada tingkat 1% dan pinjaman saya disetujui dan saya mendapatkan pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman dan berinvestasi lebih banyak ke real estat suami saya. suami saya dari indonesia, banjir mempengaruhi rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapatkan pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga. Jika Anda ingin perusahaan pinjaman nyata dan sah Anda bebas untuk mendaftar sekarang dan mendapatkan pinjaman Anda . Selalu ingatkan diri Anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah menyerah. Semakin Anda jatuh, semakin kuat Anda untuk bangun. Jangan pernah menyerah bagaimanapun caranya. Buat janji untuk mimpi Anda seolah-olah Anda berjanji kepada anak Anda. Saya berharap Anda tahun yang lebih besar. Semoga Allah memberkati mereka, Allah

DAFTAR SEKARANG
E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
Whatsapp **** + 447723553516