4.18.2009

Sekitar Program Pemimpin Bersama Rakyat & Hari Potensi Tabika Kemas Parlimen Lembah Pantai




Pagi tadi aku berkesempatan ke Program Pemimpin Bersama Rakyat dan Hari Potensi Tabika Kemas Parlimen Lembah Pantai. Majlis ini berlangsung di Padang PPR Kerinchi, Lembah Pantai yang dihadiri Menteri Wilayah Persekutuan yang juga Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai, YB Senator Dato Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin.

Ramai gak rakan-rakan AJK dan ahli-ahli Pemuda UMNO Lembah Pantai turut hadir memeriahkan majlis.



Semoga program-program ini akan diadakan berterusan dapat usaha mendekati permasalahan warga kota khususnya di Lembah Pantai ini.

Di harap Pemuda di bawah kepimpinan Saudara Sazali juga boleh memainkan peranan yang efektif, mengadakan program sebegini, dengan usaha mendekatkan semula golongan muda bersama UMNO dan kerajaan seterusnya mengembalikan semula kerusi Parlimen Lembah Pantai kepada BN dalam PRU yang akan datang.

3 comments:

darapujaan said...

pemuda bersama rakyat apa ke jadah?
kami mak bapa dengan anak sanggup berpanaskan mentari tak nampak pon pemuda nak tolong...jalan dah.
gambar ramai2 , duduk bawah khemah..banyak songeh kata nak dekat dengan rakyat...pak menteri kita iya sanggup turun bersalaman tapi pemuda?nak mesra dengan penduduk..jom kita berpanas sampai petanglah...

KHAIRUL said...

Kami di pihak pemuda ingin beri ruang pada YBM Dato untuk bersama rakyat tanpa rasa dikepong oleh pemuda.Kami ada cara tersendiri untuk mendekatkan diri pada masyarakat lembah pantai dan ia lebih pada golongan-golongan muda.

darapujaan said...

dari dulu cakap aje....kita orang bukan nak cakap nak tindakan lebih segera ..kalau tidak baik kami kaum hawa yag serang golongan muda muda ni yang kami rasa boleh tackle...tak payahlah nak tau apa cara kamu ...buktikan lah buktikanlah pemuda boleh buat..faham buat bukannya kumpul n kumpul ...saya mengharap yang terkini lawatan dato ke lembah pantai? apa pemuda buat? apakah berulang lagi? longgok2 pemuda amek gambar...macam buat kerje?..