2.21.2010

JUARA RAKYAT




Sekitar Majlis Gotong-Royong Perdana sempena program Juara Rakyat UMNO Bahagian Lembah Pantai di Cawangan Sri Pinang,Taman Sri Sentosa.Hampir 200 peserta terlibat semasa program tersebut.Antaranya ahli-ahli Putera UMNO,wakil dari MCA serta MIC..Kepada ahli-ahli Putera UMNO diharap dapat berterusan mengikuti program-program yang dianjurkan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Lembah Pantai dimasa akan datang..





Pada sebelah malamnya pula telah diadakan Majlis Permuafakatan bersama PIBG Sekolah-Sekolah sekitar Lembah Pantai.YB Senator Datuk Raja Nong Chik telah sudi hadir untuk turut serta dalam program tersebut..Pihak PIBG telah menyuarakan pandangan yang bernas untuk menaikkan lagi prestasi pelajar-pelajar sekitar Lembah Pantai.Bagi Datuk Raja pula,beliau ingin melihat sekolah-sekolah di Lembah Pantai cemerlang semasa beliau masih menjadi Menteri.Apa yang boleh dibantu beliau akan bantu demi untuk anak-anak Lembah Pantai..


Akhir sekali Sdr M. Sazali Kamilan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Lembah Pantai merangkap Setiausaha Politik kepada Menteri Wilayah Persekutuan Dan Kesejahteraan Bandar menyampaikan sumbangan kepada warga emas di Taman Sri Sentosa.

No comments: