3.29.2010

Era Baru Bagi Penduduk Flat 4 Tingkat Kg Kerinchi





Pembangunan semula Flat 4 Tingkat Kg Kerinchi kini akan menjadi kenyataan.Hampir keseluruhan penduduk kawasan tersebut kini tidak sabar untuk berpindah ke penempatan sementara bagi memberi laluan kepada pemaju yang mereka pilih semasa sesi pengundian memilih pemaju untuk membangunkan kawasan tersebut.
Pemaju yang telah berjaya menambat hati penduduk adalah Syarikat Suez domain Sdn Bhd.Dengan tawaran yang menarik mereka berjaya mengenepikan UDA Holding,Maha Development dan Puncak Seputih.
Tahniah tidak terhingga diiucapkan pada YB Senator Dato' Raja Nong Chik selaku Menteri Wilayah Persekutuan Dan Kesejahteraan Bandar kerana telah membuka lembaran baru bagi penduduk flat 4 tingkat dengan mencadangkan pendekatan sebegini.Ia dilihat lebih telus kerana ia melibatkan suara penduduk keseluruhannya untuk memilih pemaju mana yang mereka inginkan.
Dalam hal ini YB Senator Dato' Raja Nong Chik telah berjaya menyatukan penduduk Flat 4 tingkat untuk keluar beramai-ramai mengundi pemaju mana yang ingin meraka pilih.
Inilah yang dikatakan UMNO JUARA RAKYAT,sentiasa kedepan untuk menyelesaikan permasalahan penduduk tidak kira dari parti mana selakipun.
Kepada pemaju diharap gunakan kepercayaan yang diberi penduduk untuk buat yang terbaik demi keselesaan mereka.
Akhir sekali yang boleh diperkatakan adalah:-
'Bukan Sekadar Ungkapan;-
'Tapi kini terbuktilah Rakyat sentiasa Didahulukan. Pencapaian diutamakan..